The Red Thread
Manuel and Abril shared an instant connection when they met on a flight. But life pulled them in different directions and into the arms of different people... although they begin to question their destinies when passion and desire reunite them years later.
After hitting it off on a flight, Manuel and Abril begin to think that fate brought them together. But life takes them on different paths that lead to marriage and children with different people. When desire, passion and destiny reunites them years later, they share another magical encounter that throws everything they thought they knew about love and life in question.