Variety
These fun-filled mini-episodes help preschool kids to exercise creativity while offering first steps in the schooling process through cheerful songs, games, interesting facts, new vocabulary, and above all: lots of fun!
This show has become a Disney Latin America classic. By exploring different topics, Estela Ribeiro and Vinícius Campos create original and very creative situations so pre-schoolers can participate and interact by stimulating their imagination. These fun-filled mini-episodes help kids to exercise their creativity while giving their first steps in the schooling process through cheerful songs, games, interesting facts, new vocabulary, and above all, lots of fun!