Nivis: Friends from Another World
Blink, his parents, Nika and Baldo, and their pet, Nox, are a family from planet Nivilux. They go on vacation and, after an accident, arrive on Earth by mistake and crash into Felipe's room. Felipe and his family will conceive some crazy plans to hide them so that nobody finds out (especially Marisol, the very particular super of the building where they live).
Blink, a five year old kid and Nika and Baldo, his parents, are a family from planet Nivilux. They go on vacation and, after an accident, arrive on Earth by mistake. They have to perform an emergency landing and they crash into Felipe's room. Felipe illustrates cartoons for children and lives with Amadeo, his father, and his little daughter, Isabella. Amadeo, a famous orchestra conductor who is very structured and tidy, comes back from one of his tours and discovers the new tenants at his house. Amadeo lets the Nivis stay until they can repair their aircraft and go back to their planet. Nivis and humans will discover two new and unknown worlds, with very different technologies and customs. Together they will bring about some crazy plans to hide the Nivis so that nobody finds out (especially Marisol, the very peculiar super of the building where they live). The cohabitation will also inspire Felipe: he'll work on a new illustrated book based on the adventures of his new friends from another world!