Authentic Games: The Movie - In the Disconnected Empire
The Disconnected Empire kidnaps Marco Túlio to steal the joy from Authentic Games. Now a hero, he must embark on an adventure to rescue the Craft Family and face the shadows, but he'll get some unexpected help in the final showdown.
After years of ruling an offline world, the Disconnected Empire is out for revenge. The Emperor plans to kidnap Marco Túlio, creator of Authentic Games, to bring joy to his dark kingdom. Upon entering this universe, Marco Túlio becomes Authentic, a charming doll on a grand adventure to rescue the Craft Family and take on the Empire. When all seems lost, unexpected help arrives for the final showdown.