My Music, My Roots: Felipe Araújo
Felipe visits Goiânia in a moving journey back to his musical roots: his childhood home, the church where he sang, his school, the impact his father had during his first steps in the music industry, his friends, grandmother, and cousins. He will also remember his greatest idol: his brother Cristiano. Felipe goes back in time and remembers when a career as a singer was just a dream.
Felipe Araújo visits Goiânia in a moving journey back to his musical roots. He returns to the places that made him who he is while giving us an exclusive and intimate account of the beginning of his life: the house where he was born, the church where he used to sing, the square where he used to play, his childhood school, the impact his father had during his first steps in the music industry, his friends, grandmother, and cousins. Here, he will also remember his biggest idol: his brother Cristiano, who still lives in his songs. Felipe goes back in time and remembers those years when a career as a singer was just a dream. He says that, for that little boy from Goiás, his origins were crucial to become a music star.