Rodrigo, Diogo, and Gabriela Melim welcome Chef Tati Lund. Together, they will prepare burgers using only vegan and organic ingredients: jackfruit meat and chickpeas.
Gabi, Rod, and Diogo Melim welcome Chef Tati Lund. The group will join forces to prepare vegan burgers for a special dinner with Giselle, and Rodrigo and Diogo's girlfriends. This gathering will have everything: from chickpeas and green jackfruit to stories from the three brothers, their life in music, their gastronomic preferences and, above all, the relationship between music and food. Everyone will enjoy a gastronomic feast for the stomach paired with music for the soul.