Abel: The Great
"Abel: The Great" is about the life and career of Abel Braga, a soccer coach who won the Club World Cup in 2006 as an International. The documentary sheds light on the human side of the trainer and tells how Abel overcame his worst game, the tragic loss of his son João Pedro in 2017.