Cautiva por amor
This is the story of the Fuentes Mansilla family, an honorable and respected family. However, when a ghost from the past returns to ask for justice and to recover her life, all the family secrets will come to light. Jazmín, with the help of Santiago, will manage to uncover all the lies and unmask those guilty of the most despicable atrocities.
Dark secrets are hidden in the ranch of the respected Fuentes Mansilla family. Isabel, Remigio and their children seem like the perfect family, but a sinister past threatens to destroy that image. Jazmín Palacios, victim of a trafficking network led by Remigio and his son Javier, returns with an undercover agent to get her life back. Innocent people will find themselves trapped in this criminal network. Jazmín's courage and Santiago's resilience will be the key to dismantle it. It's a story that reveals how a mother's love can defy the impossible and that leaves us with a disturbing question: is everything really what it seems to bem?