Soy Luna: The Last Concert
The last show. The last performance. The last encounter with their fans. The "Soy Luna" cast bid farewell, live at the legendary Luna Park arena in Buenos Aires. All the intimacy backstage and a look back over the history of the series, from the first rehearsals, the shooting sessions and the tours, down to the final farewell of a series that has left its mark on millions of fans.
The last show. The last performance. The last encounter. Over the course of three seasons, the story of Luna, Matteo, Simón, Ámbar and all the other kids at Jam & Roller became a unique phenomenon thanks to its combination of music, romance, drama and skating. The mega success of the series was followed by various international tours where the kids got the chance to meet their fans face to face. In this special show, the "Soy Luna" cast appear live for the last time at the legendary Luna Park arena in Buenos Aires. We'll witness the intimacy backstage and look back on the history of the series, from the first rehearsals, the shooting sessions and the tours, right down to this incredible farewell.