Bia: An Upside Down World
What would happen if everything were turned upside down? In this alternate world, Bia and Manuel will have a tempestuous relationship. Pixie, the hateful and stunning owner of Laix, decides to buy the Fundom. The great conflict erupts when Pixie announces a concert. This will have Bia and Helena, who in this upside down universe are divas and rivals, fighting to be the headliner in the final show.