L.A. Confidential
Three cops, a call girl, a mysterious millionaire, a tabloid journalist fuel a labyrinthine plot rife with mystery, ambition, romance and humor.
Los Angeles, 1953. Just beneath the glamorous veneer of Hollywood gossip and movie stars lies a crime-ridden city corrupt to its core. Now, while investigating a brutal murder, three very different police detectives will rediscover a common bond of integrity in the blockbuster film noir thriller L.A. Confidential.