Once Upon a Time in America
A violent and passionate gangster film, tracing the destinies of four friends from childhood in the old Jewish quarter of New York, to their maturity as notorious gangsters in a prohibition-era criminal empire.
A story of two childhood friends from New York who become wealthy and powerful gangsters during the 1920s. Neither can satisfy his deepest dreams and hungers, and they separate in an explosion of violence which won't come to light for 35 years.