Drama, Sports
Max is an MMA fighter who has been away from the ring so he can recover from an injury. When he discovers he has an eight-year-old son who is also autistic, he will need to face two challenges: prepare for the biggest fight of his career while also having to win his son’s affection.
Max Machadada, a former MMA world champion in decline, is striving to reclaim the championship belt and retire at the top. His life takes an unexpected turn when he discovers he has an eight-year-old son, Bruno, who is autistic and recently orphaned. Max faces the greatest challenge of his life: becoming a good father. With the help of Laís, a friend of Bruno's late mother, he learns to navigate the complexities of autism while preparing to face Sean Spinebreaker, the younger and stronger reigning champion. Abandoned by his coach, Max reconciles with his father, Fred Fontana, a former boxer, and together they strengthen family bonds. Along this journey, Max rediscovers the value of love and the true purpose of his life.