Gimmedamoney
What would you do if your life depended on a heist? Tired of surviving by pulling small scams and running from the police, the quartet formed by Zoinhu, Linguinha, Mãodelo, and Alãodelom stumbles upon a robbery that could get them off the streets. In desperation, fearing for their lives, they venture off to pull off a big bank heist, worthy of the big screen.