Alice´s Diary
A magical insight into the very individual thoughts of Alice, our adorable, quirky and highly imaginative 6 year old lead, as she invites us into her beautifully illustrated dairy. Alice’s wonder, inquisitiveness and unique view of the world are shared with us through her off beat, funny and engaging conversations with her Mum ‘Ana’.
A magical insight into the very individual thoughts of Alice, our adorable, quirky and highly imaginative 6 year old lead, as she invites us into her beautifully illustrated dairy. Alice’s wonder, inquisitiveness and unique view of the world are shared with us through her off beat, funny and engaging conversations with her Mum ‘Ana’. And as Alice talks she draws and as she draws her pictures come to animated life adding an immediate and captivating comedic visualization of what she is thinking. Alice is the star of the show, with a truly colourful and vivid imagination. Through her art she portrays her individual take on the world to her Mum, Ana, and through her to the audience.