Em Pé Na Rede: Comentando Histórias
Murilo Couto, Victor Camejo, Rominho Braga and Osmar Campbell come together to celebrate 15-years of Em Pé Na Rede in this Star+ exclusive event. To mark the occasion, the Brazilian stand-up comedy group gets an animated upgrade for their outrageous stories.
The Brazilian stand-up comedy troupe Em Pé Na Rede comes together in an exclusive special to commemorate their 15-year anniversary. The show features performances by each member – Murilo Couto, Victor Camejo, Rominho Braga and Osmar Campbell – as well as episodes including the trademarked Comentando Histórias segment. Also on tap is a set from Bruna Luoise and Júlio Cocielo that gets the Em Pé Na Rede treatment, but this time with an animated twist.