This special explores the creation of the series "Dear Killer Nannies," inspired by the real-life story of Juan Pablo Escobar and what it was like growing up as the son of Pablo Escobar, one of the most dangerous drug traffickers in history. Through interviews, Sebastián Ortega, Juan Pablo Escobar, and John Leguizamo, along with the rest of the cast, reveal how the story was brought to the screen.
This special explores the creation of the series "Dear Killer Nannies," inspired by the real-life story of Juan Pablo Escobar and what it was like growing up as the son of Pablo Escobar, one of the most dangerous drug traffickers in history. Through interviews, showrunner Sebastián Ortega, Juan Pablo Escobar himself, and John Leguizamo, along with the rest of the cast, share stories, memories, and details about the creative process, revealing how the story was brought to the screen.