Nahuel and the Magic Book
Nahuel is a kid with one great fear: the sea. He finds the Levisterio, an ancient magic book but Kalku, an evil sorcerer who wants to have the book at all costs, kidnaps his father. Nahuel sets off on a journey full of magical and mysterious beings to rescue him. He will have to face his deepest fears.
Nahuel is a curious kid, but he has one great fear: the sea. He lives with his father, Antonio, in a small fishing village and they have a complicated relationship. One day Nahuel finds the Levisterio, an ancient magic book that promises a solution to his problem, but his father is captured by Kalku, an evil sorcerer who wants to keep the book for himself. Nahuel sets off on a journey to rescue his father and travels through an archipelago full of magical and mysterious beings where he will have to face his deepest fears.