A Jaula
In this Brazilian psychological thriller, a car thief easily breaks into a luxury SUV on a quiet street in São Paulo in what appears to be a mundane crime. However, the thief quickly realizes that this is no ordinary SUV, as he finds himself trapped inside, the prisoner of a sadistic tormentor with a score to settle.