Bullet With No Name
The Brazilian crime thriller “Bala Sem Nome” tells the story of Suzana, a kidnap victim like so many others in São Paulo. But as we follow her fight for freedom, we see that not everything is as it seems and that both the kidnappers and victims are part of a larger game of shadows.