Bios: Andrés Calamaro
By way of unearthed material, commentary from Andrés Calamaro’s friends and former bandmates, and an in-depth interview with Calamaro himself, this special explores the multi-instrumentalist, Latin Grammy award-winning artist’s career.
Argentine singer Nathy Peluso guides viewers on a journey across the life and career of fellow countryman, Andrés Calamaro. By way of unearthed material, commentary from Calamaro’s friends and former bandmates, and an in-depth interview with Calamaro himself, this special explores the multi-instrumentalist, Latin Grammy award-winning artist’s career, shedding light on the man behind the music, as well as the stories that made him icon that he is.