Bios: Luis Alberto Spinetta
A journey through the life and work of Argentina’s Luis Alberto Spinetta, a singer, songwriter, and poet who is widely recognized as one of Latin America’s foremost artistic innovators. Hosted by Spinetta’s daughter, Catarina Spinetta.
A journey through the life and work of Argentina’s Luis Alberto Spinetta, a singer, songwriter, and poet who is widely recognized as one of Latin America’s foremost artistic innovators. Hosted by Spinetta’s daughter, Catarina Spinetta, viewers will hear and see never-before-released recordings and interviews with those who knew the artist best, in addition to learning about a posthumous album composed of Spinetta’s unreleased music.