Ashes of Paradise
In a case where nothing is at it seems, the three Makantasis brothers each confess their sole guilt in the death of the girlfriend of one of the brother’s. But as investigators seek the truth behind the brother’s confessions, a more sinister case comes into focus.
In a case where nothing is at it seems, the three Makantasis brothers each confess their sole guilt in the death of the girlfriend of one of the brother’s. But as investigators seek the truth behind the brother’s confessions, evidence begins to point to the apparent suicide of their late father.