Paradise Lost
When their ship is bombed as they leave Singapore on the eve of World War II, a group of women are captured as POWs and must face great challenges to survive.
From the director of Driving Miss Daisy comes a true story of courage, triumph, friendship and strength. This compelling drama reveals the heroic actions of a group of women held prisoner by the Japanese during World War ll. Although they are from different countries, different social strata and speak different languages, the women are forced to find common ground. They unite to form a vocal orchestra and create a life-affirming symphony of human voices. These extraordinary women prove that a song of hope can become a symphony of triumph.