A year full of happiness, but also full of pain, lies behind Bella. A year in which she almost broke apart because her passion for Edward and her deep friendship with Jacob seemed simply irreconcilable. But now she has made her decision: after a beautiful wedding at the Cullens’ estate, Bella and Edward travel to Rio de Janeiro to spend their honeymoon.