When Nature Calls with Helen Mirren
A laugh-out-loud, look at the lighter side of the natural world. Featuring comedians putting words into the mouths of majestic beasts, teeny-tiny frogs, beatboxing badgers, and more within captivating, beautiful footage from all over the world. This new perspective on absurd animal antics is easy on the eyes and hilarious to the ears.