Step Up
Incredible dancing and awesome music fuel STEP UP, the exhilarating and inspiring movie starring Channing Tatum who sizzles as Tyler Gage, a rough and streetwise hunk with raw talent. When Tyler finds himself doing community service at a school for the performing arts, he also finds Nora, a beautiful and privileged classically trained dancer who's searching for a temporary replacement for her injured dance partner. Spying Tyler's smooth moves, Nora decides to take a chance on him. But as they begin training, tension builds, tempers flare and the differences in their backgrounds explode -- igniting this electrifying tale about not giving up on your dreams.