The Secret Life of Dancing Dogs
This 6-part docuseries follows handlers as they each prepare a dog-human dance duet worthy to compete at the world famous Crufts 2023 in England.
The Secret Life of Dancing Dogs is a 6-part docuseries that follows a pack of handlers and their canine counterparts from all over the globe as each prepares a dog-human duet worthy to compete at the world’s greatest dog show, Crufts, in England. Our heroes leap, pirouette, and hop—hoping the judges will crown them the champion. This is a humorous yet inspirational dog dancing tale that proves there is a star in all of us, sometimes we just need a four-legged friend to let it shine.