Lena's Farm
Living together is not easy if you are an eccentric frog, a daydreaming piglet, a walking disaster of a dog or another one of the bunch of peculiar animals on this small farm. But no matter what, Lena loves them all the same.
Lena's song attracts all the animals on the farm. Even the blind mole seeks her out.
The hen is supposed to lay eggs, just like the other chickens, but she wants to fly!
Lena's dog finds an abandoned egg in his bowl. Worried, he sets off on a search for the mother.
Lena's cat is afraid of the slimy snail that has gotten into the apartment. The mice sense a chance.
The rooster enjoys the attention of all the hens. Will he be replaced by a flower?
Lena has been sold a fertilizer for her turnips. The little field mouse senses her chance.
Two snails fall in love with each other, but their families can't stand each other at all.
The squirrel never wants to give back the bell he found. Even when its rightful owner turns up.
The piglet loves blueberries but they make him fart. This is a problem for the chicks.