"Couch" by Lena Situations
Lena Situations invites extraordinary guests for honest, inspiring, and funny conversations. Artists, creators, and icons share their stories, doubts, and dreams in a warm, intimate atmosphere. "Couch" is more than an interview show — it’s a space for connection, emotion, and authenticity, just like its host.
Rihanna joins Couch for an intimate and inspiring conversation recorded during her stay in Paris.
Jenna Ortega and Tim Burton join Lena for an inspiring conversation about creativity and cinema.
Lena welcomes Demi Lovato on her couch for a deeply emotional and empowering moment.
On Lena's couch, Théodora opens up about art, vulnerability, and quiet strength.
Lena welcomes Rosalía on her couch for a fiery and elegant conversation between two strong voices.
Orelsan joins Lena on her Couch for a candid talk about creativity, doubt, and staying real.
Global icon Kim Kardashian joins Lena on Couch for a powerful look at vulnerability behind success.
Lena welcomes DJ Snake on Couch for a vibrant and authentic conversation with a global artist.
Lena welcomes Yamê for a passionate, free-spirited conversation about music and authenticity.
Lena welcomes Zoe Saldaña for an inspiring exchange on the Avatar saga, creativity, and inclusivity.
Lena welcomes Philippine Leroy-Beaulieu for an inspiring exchange on femininity and freedom.