Grisu - Der kleine Drache
Meet Grisù, the first fire-fighting dragon. Eager and ready for action, Grisù dreams of becoming a firefighter. Though the fire station has no open positions, his determination never wavers. Traveling the globe, Grisù fulfills his missions, embodying his mantra: firefighters never give up!
Grisù accidentally ruins the rare Dragon Stone meant to crown Smeraldo's exhibition.
Quintin Ratatino battles chaos when his monster is destroyed in a production mishap.
Grisù struggles when tasked with relocating a beehive, leading to unexpected chaos.
Professor Smeraldo explores a pyramid in search of the Dragon Pharaoh's secrets.
Grisù leads the kids on an unexpected camping adventure when David can't make it.
Grisù helps clean the beach, but the excitement of the firetruck ride is more tempting.