Bobo Siebenschläfer Die ersten Abenteuer von Bobo
Together, Bobo and his friends experience exciting adventures growing up, and have lots of fun.
Bobo transforms his treehouse into a fire station with a slide and a helmet hook.
Bobo and Nora decorate their palm tree for Christmas and search for the perfect gifts.
Bobo and Lukas find a treasure and defend it from thieves, but it gets swept overboard in the storm.
Bobo stays with Hedi for the first time. Adventures with the elevator and feeding Lilo await.
A handyman delivers a dishwasher. Along the way, Bobo comes up with a fun marble game.
Bobo, Hedi, and Luis play at the water playground, redirecting water and building a mud wall.
Bobo and Dad fold paper planes. Dad’s lands in a tree, and Bobo has a plan to get it back down.
Bobo explores the city with Mom, he chases pigeons and water fountains while trying to stay dry.