Nordholm
The murder of 14-year-old Jenni shakes a small Baltic Sea town to its core, and the community is gripped by fear and mistrust. Speculation grows as to whether the killer was an acquaintance, or a stranger who crossed paths with Jenni by chance the night before.
Simon Kessler travels to Nordholm after missing a call and receiving a chilling message from Hella.