Ostfrieslandkrimis - Ostfriesenmoor
Frank Weller misses the perfect moment to propose to his girlfriend, Detective Ann Kathrin Klaasen, as they find themselves plunged into a particularly gruesome case. In the Uplengen Moor, the body of a young woman has surfaced, drawing them into a dark mystery that tests their resolve and their relationship.