From CHF 6.90 a month for 3 months
Detective Chief Inspector Jakob Stiller, branded a traitor by his Hamburg LKA colleagues, is sidelined to head a precinct in Wendland. Shortly after his arrival in the small town, the owner of a local organic farm is found dead, thrusting Stiller into a complex investigation where uncovering the truth might be more dangerous than ever.