Stiller und der rote Faden
A suspected wildlife accident on a country road turns into a crime scene when a boar and a man are found dead by the roadside, each having been stabbed. In pursuit of the killer, investigators Stiller and Kira trace clues to the nearby Wendland hunting school where the mystery deepens, unveiling unexpected connections and dark secrets hidden within the community.