Erzgebirgskrimi - Der Tote im Stollen
Chief Inspector Adam and his assistant Karina investigate the death of Prof. Dr. Hellmann, found by forester Saskia Bergelt in an old mine in the Ore Mountains. Hellmann, a mining professor at Freiberg University, also advised an international resource company on promising exploratory drilling.