Erzgebirgskrimi - Ein Mord zu Weihnachten
During the Mettenschicht ceremony in the snowy Ore Mountains, Saskia Bergelt and her father Georg are shocked by a piercing scream. Bernhard Markert, head of the largest local Christmas decoration factory, has been murdered. A mysterious incense smoker found in his pocket adds to the intrigue, sparking a gripping investigation.