Das Geheimnis des Totenwaldes
Bethge searches for his missing sister, fighting against the resistance of the police in Weesenburg.
Barbara Neder remains missing. The family is in despair. Suspicion weighs heavily on the father.
Anne persuades authorities to search Becker’s house. Weapons are found, but no trace of Barbara.
Bethge and his team reopen the investigation into his sister’s case after his retirement.