Friesland - Unter der Oberfläche
Funeral director Habedank offers his clients digital estate management services to handle the closure of social media accounts, email inboxes, and dating apps. However, when a client suddenly passes away, Habedank finds himself entangled with the police and facing off against Svantje Oltmann, the widower's lawyer.