Camp Alec
Camp ALEC is a sleepaway camp for kids who are non-speaking. Despite being smart, capable individuals, these campers are unable to vocalize their thoughts. To express themselves, kids instead use augmentative and alternative communication devices that translate their composed messages into audible speech.