Sophie and the Baron
A chance meeting abroad blossoms into an unlikely friendship and collaboration between legendary rock ‘n’ roll photographer Baron Wollman and abstract artist Sophie Kipner. Their work transcends eras and mediums, in a whimsical look at the magic of just saying yes.