Kolleginnen
Recently separated detective Irene finds herself having to reinvent her life in her late 40s. This proves challenging, especially when her husband's lover Julia becomes her colleague.
Irene encounters her new colleague, who is her estranged husband's lover, at a crime scene.
Author Regina Schilling mysteriously vanishes from her long-standing isolation in Berlin.
Irene investigates at Wannsee: a security guard is dead, and heir Nikolaus Stahl is missing.