Watzmann ermittelt
Chief Inspector Benedikt Beissl has been ensuring law and order in the town of Berchtesgaden for decades. He is like the Watzmann mountain, the symbol of Berchtesgaden. Large, powerful, and unshakeable. But then a new colleague arrives: Jerry Paulsen. He is everything Beissl is not: charming, talkative, and open-hearted.
Chief Inspector Benedikt Beissl has been upholding the law in Berchtesgaden for decades. As steadfast as the Watzmann mountain itself, he is known for his strength, fairness, and calm authority. But when young detective Jerry Paulsen joins the team, Beissl’s quiet routine is shaken. The pair could not be more different, yet together they must face new challenges that test patience, loyalty, and teamwork.
A murder in a car forces Beissl to confront a widow’s violent past and hidden revenge.