Mord mit Aussicht
In the quiet village of Hengasch, unusual crimes keep the local police on their toes. For commissioner Sophie Haas, the cases are only half the battle, as eccentric colleagues and quirky villagers create constant challenges. The series mixes crime with humor in the slower pace of rural life.
Uschi and Rainer surprise Marie in Hengasch, leaving her torn between love and relief.