Charlotte Link - Das andere Kind: Teil 1
Leslie Cramer, a successful and respected London doctor, receives an invitation to Scarborough for the engagement party of her childhood friend Gwen Beckett. The trip to the countryside comes at just the right time, as she is still reeling from a painful breakup with her unfaithful husband.