Charlotte Link - Die Suche: Teil 1
Part 1 of the crime thriller based on Charlotte Link's novel. 14-year-old Hannah Caswell disappears from a train station without a trace. Amelie Goldsby disappears in the parking lot of a supermarket. Her mother Deborah doesn't rely on the local police; she and her husband Jason ask for help from Scotland Yard. Officers Kate Linville and Caleb Hale take on the cases.