Robin Hood - Schlitzohr von Sherwood
Perdigan gains Richard’s trust using Derke, but Robin races to stop his plan before chaos erupts.
Marian’s spell goes wrong and Derke’s rampage forces Robin’s group to the damage from spreading.
As Marian is sidelined from the council, suspicions rise over John’s sudden interest in safety.
Robin reconnects with his mentor but must face the truth about who William has become.
Robin faces danger when Prince John fakes a kidnapping to steal gold and trap him.
Robin escorts aid to a flooded village while searching for a traitor in the castle.
Two thieves plan to swap a royal brooch as a ceremony turns into a race for truth.