Ghosts
Emma and Felix inherit a dilapidated mansion. When they move in, they discover that they are not the only residents and instead share their new home with a ghost community: Neanderthal Urs, poet Friedrich, Roman legionary Claudius, Countess Adelheid, maid Griet, teacher Svenni, and insurance agent Joachim, all died in the house and have been unable to leave ever since.
The ghosts are horrified when they discover that Emma plans to turn Donnerhall House into a hotel.
Felix struggles with renovation problems, while Emma discovers that ghosts are real.
Felix discovers an old bullet, which Friedrich reveals to be evidence of attempted murder.
Emma and Felix host a wedding at Donnerhall House when one of the brides suddenly gets cold feet.
Emma and Felix struggle with their debts, but an offer from a hotel chain could change everything.