Der Kater mit Hut feiert Weihnachten
How lucky that the two neighbor kids, Sally and Nick, are friends with the Cat in the Hat, because with such a cat, the diversity of our beautiful world can be explored in a wonderful and fantastical way. With him and his companions, a cheeky fish and the energetic creatures Thing 1 and Thing 2, the next adventure is sure to be just around the corner.